niedziela, 10 października 2010

Powitanie

A zatem witam,
a zatem założyłem sobie właśnie tego bloga. I jest to blog poetycki. Ci którzy znają moją twórczość, a nie ma ich pewnie znów tak wielu, wiedzą iż jestem autorem jednej debiutanckiej książeczki poetyckiej pod tytułem "33 wiersze, 10 fotografii" ilustrowanej zdjęciami autorstwa Rafała Budzbona. Książeczka ta ukazała się dawno, dawno temu (2003) jako gratisowy załącznik do jednego z numerów ogólnopolskiego nieregularnika artystyczno-literackiego Kartki z Białegostoku. Pismo było dystrybuowane głównie w krajowej sieci Empik. Oprócz tego napisałem jeszcze trzy tomiki poetyckie, które jak dotąd nie ukazały się drukiem. Jeśli ktoś spyta dlaczego, to od razu odpowiem - za mało się starałem, by te książeczki wyszły, choć kilka razy było już blisko. Nieliczne wiersze były już publikowane w prasie. Ponadto napisałem też jedną mikropowieść oraz kilka opowiadań. Na blogu tym zamierzam w pierwszej kolejności przypomnieć publiczności co lepsze wiersze z tomiku "33 wiersze", a następnie przejdę do moich kolejnych, nikomu prawie nieznanych, gotowych od lat książeczek. Wiele z tych wierszy wykonuję wraz z moim psychopoetyckim zespołem Ranoc, na którego nieliczne koncerty serdecznie zapraszam. Z muzyką Ranocy można zapoznać się pod internetowym adresem www.myspace.com/ranoc. Są tam zarówno nagrane w studiu kawałki, jak i kilka klipów i fragmentów naszych koncertów. Życzę przyjemnego obcowania z moją poezją, jak i muzyką grupy Ranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze mile widziane.